Salta al contingut principal

Entrades

S'estan mostrant les entrades amb l'etiqueta Cas Àbalos

El TS aprova la figura de l'agent provocador!

  Ábalos condemnat a 24 anys de presó i Aldama no tindrà que anar a la presó i podrà quedar-se 3,1 milions d’euros! Així, el TS dona llum verda a la figura de l’agent provocador*. El corruptor surt net de la seva conducta delictiva a canvi de enfonsar-hi els corruptes, sobretot si son del PSOE. Tot plegat, la prova decisiva ha estat les declaracions d’Aldama. Un mentider que eleva a la seva mentida a prova decisiva per el TS. Per descomptat, la pena de 24 anys és simplement forassenyada , perquè els homicidis tenen menys pena, entre deu i quinze anys (CP. Art.139.1). La Sentència del TS res més es pot recorre al TC per vulneració de drets fonamentals, perquè la via ordinària ha quedat tancada al ser el TS l'òrgan jurisdiccional més alt a Espanya. PD: Hisenda no té res a dir d'aquests guanys fraudulents?