Al Congrés de Diputats, hi ha cridòria entre el PP de Feijóo que segueix en el seu mantra contra Sánchez, però què és incapaç de donar una agenda política i això passa perquè a associat la seva sort al partit d’extrema dreta de Vox, l’única formació que pacta amb ells, o millor dit, és el PP qui li compra tot el que diu Vox. Cridòria que difumina les necessitats del país, perquè els problemes segueixen on estan: L’habitatge, l’abisme entre rics i pobres, desigualtats, infraestructures, immigració, relació amb l’UE i els EEUU. Catalunya desactivada gràcies a Illa, ací, tots és ideal, Renfe segueix sent un desastre, però tot millora, poc a poc; l’educació resolta gràcies a les vacances, la sanitat en espera (stand-by), la pobresa sota l’estora i la Zona Franca, els incendis del estiu, un clàssic que no pot faltar i al seu costat, les onades de calor que fregeixen els carrers i la gent. L’onada de calor deixa sense esma a tots els col·lectius, per Illa i els seus portaveus autoritza...
Ábalos condemnat a 24 anys de presó i Aldama no tindrà que anar a la presó i podrà quedar-se 3,1 milions d’euros! Així, el TS dona llum verda a la figura de l’agent provocador*. El corruptor surt net de la seva conducta delictiva a canvi de enfonsar-hi els corruptes, sobretot si son del PSOE. Tot plegat, la prova decisiva ha estat les declaracions d’Aldama. Un mentider que eleva a la seva mentida a prova decisiva per el TS. Per descomptat, la pena de 24 anys és simplement forassenyada , perquè els homicidis tenen menys pena, entre deu i quinze anys (CP. Art.139.1). La Sentència del TS res més es pot recorre al TC per vulneració de drets fonamentals, perquè la via ordinària ha quedat tancada al ser el TS l'òrgan jurisdiccional més alt a Espanya. PD: Hisenda no té res a dir d'aquests guanys fraudulents?