L'ascens del C.E. Sabadell FC a Segona Divisió ha estat un moment històric, però la celebració a la balconada de l'Ajuntament de Sabadell a acabat com el rosari de l'aurora. I això ha estat possible gràcies a la intervenció de Diego Fuoli i el seu: "Voy a soltar una expresión y contestáis con lo que salga... 'Pedro Sánchez...". Pel que sembla la gracieta era premeditada, potser hauria estar convenient porta escrit un discurs del capità del equip i no la bretolada d'un porter que espatlla la tornada del Sabadell al futbol professional. La nota de premsa del club, és digna i professional, però calia haver estat al cas.
El jutge Peinado ha retirat el passaport a Begoña Gómez i l’envia a judici. Per què Peinado no està a l’AN o el TS? Què esperen per portar-lo a l’alta Magistratura? La mesura de retirada de passaport fa que no poguí viatjar a l’estranger, perquè deixaria a Pedro Sánchez sol a La Moncloa i el bon jutja és preocupa per el matrimoni Sánchez-Gómez. Ha apuntat el jutge que podria fugir amb l’ajuda inestimable de les escortes de la policia. La seva hipòtesi és que vol fugir del país, deixant a Sánchez més sol que un mussol. I desprès les acusacions. Hi ha un reguitzell de delicte tipificats al CP: “delictes de tràfic d’influències, corrupció en els negocis en el sector privat, apropiació indeguda i malversació de fons públics. També vol jutjar la seva assessora, Cristina Álvarez, pels mateixos delictes, i l’empresari Juan Carlos Barrabés per tràfic d’influències i corrupció en els negocis en el sector privat.” (Ara.cat. 21/6/25) Tot el què té aquest eminent jurista son sospites, ...