Salta al contingut principal

Entrades

S'estan mostrant les entrades amb l'etiqueta Sagrada Família

És normal expulsar a 600 canteires de la Sagrada Família?

  Si us plau, algú pot indicar que va passar exactament amb els 600 cantaires expulsat de la Sagrada Família perquè tenien en les partitures estelades pintades? Qui va donar l'ordre de fer aquesta detenció encoberta? Qui va donar les ordres i en nom de què? La xifra de persones expulsades és de tal envergadura que no es pot negligir com si fos un fet minúscul.  Segons fonts interessades tot plegat era perquè tenien pànic que els cantaires comencessin a cantar els Segadors, i això si que era intolerable! Si us plau, quan el 11 de setembre Illa volgui cantar els Segadors al costat de l'estàtua de Rafael de Casanova que es faci acompanyar per aquests 600 cantaries que els van tapar la boca!

El 155 també es troba a la Sagrada Família!

  Alguns dels membres s'hi havien imprès una estelada i, segons les mateixes fonts, a aquestes persones se'ls ha requisat el llibret sense donar cap explicació . Posteriorment, i tot i la sorpresa, els cors han iniciat la seva actuació a dins la Catedral de Gaudí, però mentre cantaven el Virolai alguns han observat com " pujava moltíssima policia " secreta fins al lloc on ells eren. "Jo pensava que era el protocol general pel Papa i prou", admet una de les cantaires afectades." (Ara.cat. 11/6/26)

Déu sembla que no ha mort, desprès de tot!

  Intento evitar el minut a minut del Papa, sigui a Madrid o Barcelona. Sobta des de la ràdio pública, el seguiment "fidelíssim" de Lleó XIV. Els catalans som uns sentimentals de l'alçada de la torre de Jesús. La gent sembla que s'ha tornat instantàniament catòlica i apostòlica romana. Potser Déu ha mort, però el seu lloc l'ocupa el papa Lleó XIV. És molt més que una estrella del rock. Dubto que els miren com el vicari de Crist. Però sembla que hi ha una necessita d'un símbol en temps sense ànima. Lleó XIV ha parlat en català. Al·leluia! Avui fa cent anys de la mort de Gaudí a mans de la modernitat (tramvia). Gaudí avui s'ha convertit en una icona de la Barcelona d'aparador i turistes. Creient de soca-rel,  s'hauria fet creus que el Papa vingués a beneir la torre de Jesús, el punt més alt d'un edifici a Barcelona (172,5 m). 

La Sagrada Família no deixa veure la pobresa extrema de Barcelona

  Vinyeta d'en Ferrers

La Sagrada Família té permís per fer "botellada"

   En ple confinament i amb tocs de queda, l’Arquebisbat de Barcelona, s’ha permès fer un acte de frivolitat amb la participació de les institucions. És fa difícil entendre aquests disbarats, això si, solemnes. Tot tancat i barrat, però a la Sagrada Família, hi havia festa de la grossa. ¡Si us plau, prou de donar-nos lliços!