L'ascens del C.E. Sabadell FC a Segona Divisió ha estat un moment històric, però la celebració a la balconada de l'Ajuntament de Sabadell a acabat com el rosari de l'aurora. I això ha estat possible gràcies a la intervenció de Diego Fuoli i el seu: "Voy a soltar una expresión y contestáis con lo que salga... 'Pedro Sánchez...". Pel que sembla la gracieta era premeditada, potser hauria estar convenient porta escrit un discurs del capità del equip i no la bretolada d'un porter que espatlla la tornada del Sabadell al futbol professional. La nota de premsa del club, és digna i professional, però calia haver estat al cas.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada