Salta al contingut principal

Entrades

S'estan mostrant les entrades amb l'etiqueta BRIMO

Desnonar també és violència institucional

  No vull comentar aquesta cataracta de desnonaments a Catalunya. A Catalunya s'ha desnonat a  1453 persones. Parlen de l'habitatge, però si no pagues la quota de la hipoteca et treuen de mala manera de casa teva. El que si volia comentar és la imatge de Marc Rovira. Un cordó policial on pel que sembla hi ha un membre dels Mossos que no dona la talla ! Tots preparats per donar satisfacció al banc. L'Alcalde sembla què la seva màxima preocupació no és rellotger a la família amb quatre fills, això sembla que no es competència seva. Vol ordre i pau. Genial! No veu la violència que suposa que et fotin fora de casa teva. Sembla que el govern de tothom, no  és capaç d'avançar els diners que necessitava aquesta família per pagar el lloguer i tornar-ho quant puguin.  Sembla que aquesta modalitat d'ajuda no és contemplada. Acabat el servei, els membres de la Brimo, aniran a casa seva, també aquest membre del que parlava, satisfets de la feina ben fet.  PD: Ningú li agrad...

La CUP no dona ni un segon al nou President

  A hir va haver tensió al carrer per els desnonaments i la presencia de la CUP. Les imatges de la Brimo amb pintura, semblava una posada en escena de la Fura del Baus. Catalunya encapçala el rànquig de desnonaments a Espanya. La maquinaria judicial què es molt lenta i garantista, acaba per posar a la policia com braç executor de les sentències. Els Mossos són policia judicial. El problema és la crisi econòmica, els sous tercermundistes, també hi ha una bona colla de persones que tenen un modus vivendi amb l’ocupació d’allò que no es seu. El moviment okupa, va néixer, per cridar l’atenció a les institucions públiques de la falta d’espais per habitar, però tot s’ha transformat en un altra cosa. Grups organitzats, ocupen habitatges acabades de construir, per demanar “rescats”. Gent que viu del aire, s’hi fica on vol, normalment, en lloc que no son ni Pedralbes, però si en llocs molt més humils. A Sabadell, per exemple, els Merinals. Gent sense perspectiv...

Perdre un ull de la cara

Un altre vegada el mateix, surts a una manifestació, i acabes sense un ull, perquè la BRIMO t'ha fit una bola -del que sigui al ull-. Això ja va passar amb Esther Quintana, i tot el calvari què tindré que suportar. Ara, esperem que no triguin tant a saber qui ha fet això i a ser possible demanar responsabilitats.    

Torra i l'amor per la BRIMO

Vandalismo de la BRIMO:

https://twitter.com/i/status/1076096089302790152 La BRIMO pegando y empujando sin ningún motivo a una señora mayor. ¿Qué clase de policías tenemos*?  ¡Dimisiones, ya! * Por orden de mi abogado me ha dicho que mejor sólo piense en lo que les diría a "estos" servidores públicos .