Passa al contingut principal

asesinos en Palma

La banda de desalmados de ETA han vuelto a actuar (30-7-09) sobre las 14,15h, esta vez en Palma de Mallorca. Su objetivo celebrar los cincuenta años de ETA. Su celebración ha causado la muerte a dos guardias civiles. El atentado terrorista ha sido llevado a cabo mediante una bomba lapa. Las víctimas tenían entre 28 y 29 años. Desde aquí -se acaban los adjetivos para la condena de estos asesinato estériles, todos son estériles- acompañar en el dolor a las familias y compañeros de los dos jóvenes guardias civiles asesinados cuando realizaban su trabajo.

No sé si en alguna herriko taberna se habrá jaleado ese nuevo monumento a la infamia, si lo han hecho confirma su autismo ideológico y miseria moral. Seguramente los asesinos tendrán la misma edad o aún más jóvenes. Las comparaciones aquí son odiosas, pero ¿cómo se puede actuar con ese fanatismo? Los jóvenes asesinado dedicaban su carrera profesional y su vida al servicio de la sociedad, mientras que unos desalmados que se autodenominan salvapatrias han asesinado a dos servidores públicos. Por otro lado, las imágenes del atentado en Burgos, parecían más de Bagdad o Kabul.






Es hora de un esfuerzo interno y externo (ámbito internacional) para erradicar cualquier apoyo a esa banda de criminales. El ministro de asuntos exteriores debería tener instrucciones precisas del Parlamento para una ofensiva a gran escala para explicar que la banda asesina ETA no son ni separatistas ni luchadores por no se sabe qué, sino una banda terrorista, y como tal pueda ser perseguida y puesta a disposición judicial.

Lo que quiere ETA es sembrar dudas y discordia, pero la sociedad no puede permitirse que el desánimo le haga vacilar, es lo que quieren los terroristas, y además, se lo debemos a estos dos jóvenes guardia civiles que han dejado su vida, así como a todas las víctimas de ETA y del terrorismo.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Una finestra al passat

1959  Una descripció de l'Espanya de 1954, feta per Simone de Beauvoir*: "(...). Encontré pocos cambios, salvo en Tossa, que se había vuelto un sitio feo y turístico.  La miseria había aumentado todavía más; en algunos lugares de Barcelona y en casi toda Tarragona, las calles eran albañales donde pululaban niños hambrientos, mendigos, inválidos y prostitutas desmirriadas. Se veía que Franco cuidaba la capital: había arrasado los barrios miserables que yo había visto en 1945; pero ¿en dónde había ubicado a sus habitantes? Los edificios que se habían construido en esos parajes alojaban a funcionarios de situación holgada". (pág.305)

Desnonar a un iman a Salt

  L'Ara no diu la causa del desallotjament del imam i la seva família. No diu que sigui per un desnonament per falta de impagament, tampoc si és una qüestió de la AN.  Ara bé, "L'afectat és l'imam Papa Diawara , de la mesquita del carrer Rafel Masó, freqüentada per gambians i senegalesos , i té 70 anys . La seva filla, Henda Diawara, de 26 anys, nascuda a Salt, explica a l'ARA com s'ha produït la successió dels esdeveniments: "Fa 20 anys que vivíem en aquest pis, pagàvem la hipoteca, però el banc va desaparèixer, llavors vam demanar que es convertís en lloguer social, però no se'ns va concedir, i el passat divendres ens van desnonar", relata." (Ara.cat, 12/3/24) Amb tota aquesta informació queda clar que siguis imam, o jubilat o  simplement, qualsevol inquilí que no paga al banc, aquests bancs que es gasten milions en propaganda  diuen que el poder el tens tu, i totes aquestes collonades, et faran fora de cosa teva. Pel que sembla, el movimen...

La culpa és teva !

  Hi ha jutges patriotes  aquest es diu Joaquín Aguirre, titular del jutjat d'instrucció número 1 de Barcelona. Per ell, la culpa de tot és de la noia que va anar a una manifestació, que va posar el seu ull davant del escopeter dels Mossos d’Esquadra, i els pobres Mossos van actuar en legitima defensa. Ací el jutge fa apologia de la policia –qualsevol-. No deixa de ser inquietant que el Mossos d’Esquadra i els seu comandaments i responsables polítics juguin sempre a una asimetria molt variable. Aquest jutge es permet fer comentaris gens jurídics però si molt polítics quan diu a la seva resolució: “Si aquests fets haguessin passat al País Basc abans de la treva amb ETA haurien estat qualificats d'actes terroristes”, diu. Ara, manifestar-se (en contra) de l’Autoritat sempre és delictiu. Sembla enyorar aquest jutge els bons temps d’ETA. Tenir 19 anys i perdre un ull (2021) i encara ets tu qui té la culpa és massa gros. El Mossos d’Esquadra, com tot policia, tendeix a la violència...