Passa al contingut principal

Oriol Junqueras


LLarena quiere cambiar el resultado de las elecciones del 21-D. Su Auto, es a pesar de la morralla constitucional y legal, que jalonan su escrito, es ante todo político. Llarena considera a Junqueras un terrorista extremadamente peligroso para la convivencia social. Piensa que dejarlo asistir al Parlament, provocaría un vendal revolucionario en Cataluña, por eso deniega su excarcelación.

Llanera no lo ve claro. ¡Todos los del bloque constitucionalista o unionista, tampoco! ¡Qué raro! Llanera quiere echar una mano a ese bloque del art.155 en Cataluña tan necesitados. Un sólo hombre contra dos millones de ciudadanos.  

Oriol Junqueras, se ha convertido en “terrorista pacífico” (Augusto Gil Matamala). Llanera lo ha convertido en tal, y en esa lógica, naturalmente, no lo piensa dejarlo salir de prisión. Cumplirá una condena anticipada, hasta el juicio correspondiente. ¿Es eso lo que piensa hacer?



Todos recordamos como miembros de ETA acudían al Parlamento de Vitoria. Pero Oriol Junqueras es mucho más peligros que todos los miembros de ETA juntos. Por eso, LLarena, convertido en el paladín de los defensores del Art.155. mantiene a Oriol Junqueras (Vicipresident de la Generalitat de Catalunya) en prisión. 

Se decía, que los jueces y Magistrados hablan por sus Autos, pero el Magistrado Llarena, habla a través de manifiestos políticos. No otra cosa son sus argumentaciones. ¿Dónde ha visto el Magistrado “grave enfrentamiento ciudadano”? Oriol Junqueras, al decir del Magistrado cuenta o” suscitan su apoyo incondicional [ de la ciudadanía]”, razón por la cual, considera un argumento definitivo para mantenerlo en prisión.

¿Cree el Magistrado que la ciudadanía está hipnotizada por el carisma de Oriol Junqueras? ¿No será que la ciudadanía apoya a los representantes que ella ha escogido? Parece que el Magistrado Llanera tiene dudas acerca de la racionalidad de los ciudadanos que votaron a Oriol Junqueras. El Magistrado LLarena tiene un lema: “Quien evita la ocasión, evita el peligro”. En vez de esos 15 folios del Auto, podía haber resumido en una línea que lo tenía que decirnos.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Una finestra al passat

1959  Una descripció de l'Espanya de 1954, feta per Simone de Beauvoir*: "(...). Encontré pocos cambios, salvo en Tossa, que se había vuelto un sitio feo y turístico.  La miseria había aumentado todavía más; en algunos lugares de Barcelona y en casi toda Tarragona, las calles eran albañales donde pululaban niños hambrientos, mendigos, inválidos y prostitutas desmirriadas. Se veía que Franco cuidaba la capital: había arrasado los barrios miserables que yo había visto en 1945; pero ¿en dónde había ubicado a sus habitantes? Los edificios que se habían construido en esos parajes alojaban a funcionarios de situación holgada". (pág.305)

Desnonar a un iman a Salt

  L'Ara no diu la causa del desallotjament del imam i la seva família. No diu que sigui per un desnonament per falta de impagament, tampoc si és una qüestió de la AN.  Ara bé, "L'afectat és l'imam Papa Diawara , de la mesquita del carrer Rafel Masó, freqüentada per gambians i senegalesos , i té 70 anys . La seva filla, Henda Diawara, de 26 anys, nascuda a Salt, explica a l'ARA com s'ha produït la successió dels esdeveniments: "Fa 20 anys que vivíem en aquest pis, pagàvem la hipoteca, però el banc va desaparèixer, llavors vam demanar que es convertís en lloguer social, però no se'ns va concedir, i el passat divendres ens van desnonar", relata." (Ara.cat, 12/3/24) Amb tota aquesta informació queda clar que siguis imam, o jubilat o  simplement, qualsevol inquilí que no paga al banc, aquests bancs que es gasten milions en propaganda  diuen que el poder el tens tu, i totes aquestes collonades, et faran fora de cosa teva. Pel que sembla, el movimen...

R2 Sud: No viatgis amb maletes quan vagis amb Renfe!

  Festival de despropòsits aquest matí a Rodalies. " La incidència més greu ha sigut a la R2 Sud, en el tram entre Gavà i Bellvitge-Gornal. Una baixada de tensió a la subestació de Bellvitge ha provocat que el tren no pogués circular i s'hagués de quedar parat. Després d'haver estat més d'una hora aturat amb els passatgers a dins, cap a les 9.30 hores Renfe ha hagut de desallotjar el tren –que havia sortit de Vilanova i la Geltrú a les 7.25 hores– i les desenes d'usuaris que hi viatjaven han acabat caminant fins a Bellvitge per les vies, acompanyats pels Bombers de la Generalitat i els Mossos d'Esquadra per garantir la seva seguretat." (Ara.cat, 7/3/25) Paneque: " Hi ha bona predisposició i bona voluntat de Renfe i Adif " (Consellera  de Territori de la Generalitat). Antonio Carmona, director de Rodalies, surt com sempre a apagar el foc, però incomprensiblement, no és capaç de dimitir. A Madrid, hi ha un un ministre de Transports i mobilitat sost...