Al Congrés de Diputats, hi ha cridòria entre el PP de Feijóo que segueix en el seu mantra contra Sánchez, però què és incapaç de donar una agenda política i això passa perquè a associat la seva sort al partit d’extrema dreta de Vox, l’única formació que pacta amb ells, o millor dit, és el PP qui li compra tot el que diu Vox. Cridòria que difumina les necessitats del país, perquè els problemes segueixen on estan: L’habitatge, l’abisme entre rics i pobres, desigualtats, infraestructures, immigració, relació amb l’UE i els EEUU.
Catalunya desactivada gràcies a Illa, ací, tots és ideal, Renfe segueix sent un desastre, però tot millora, poc a poc; l’educació resolta gràcies a les vacances, la sanitat en espera (stand-by), la pobresa sota l’estora i la Zona Franca, els incendis del estiu, un clàssic que no pot faltar i al seu costat, les onades de calor que fregeixen els carrers i la gent. L’onada de calor deixa sense esma a tots els col·lectius, per Illa i els seus portaveus autoritzats, el millor és anar a la platja, però compte, cal posar-se crema solar 50º, veure molta aigua (hidratar-se), tenir cura dels nens que juguen a la vora del aigua, tindrà el mòbil vigilat no sigui què algun desaprensiu aprofiti una badada per emportar-s’ho. Estem al estiu, el setembre queda lluny, millor aprofitar-ho i gaudir-hi.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada